sunnuntai 3. huhtikuuta 2011

Avukiliep

Blogit, niin. Mitä mieltä olen niistä? Lukiessani ystävieni päivityksiä aloin pohtimaan, että miten voisin jakaa elämästäni palasia ihmisille joita näen kovin (harmittavan) harvoin. Tehdään kuitenkin nyt sellainen alkuviittaus siihen kuka minä olen.

  • Olen sopivan pituinen, en pieni (lopeta nauraminen tähän), enkä iso
  • Rakastan musiikkia, jäätelöä, aurinkoa, sadetta, merta, luontoa, kaupunkia ja monia muitakin asioita. Yksi on kuitenkin ylitse muiden ja se on Jeesus Kristus.
  • Olen siis uskova, kristitty, konservatiivinen, jos halutaan uskoa nykykäsitykseen.
  • Leipominen on kivaa, pidän siitä että siinä tapahtuu asioita nopeasti
  • Olen myös erittäin monimuotoinen persoonallisuus. Värikäs, väritön, näkyvä, näkymätön, mitä milloinkin mieli tekee olla.
(kuva: weheartit.com)
 Joten tervetuloa minun maailmaani

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti