tiistai 22. toukokuuta 2012

OI AIAI!

Ihanaa kesä on vihdoin täällä ja mä oon onnellinen tuosta säästä! Jäätelöt esiin ja jumppaamaan, voi juku.

Mun elämässä on taas sattunut ja tapahtunut, ei mitään niin järjettömän ihmeellistä, mutta tapahtuu silti. Puhuttiin yksi päivä yhden kavrun kanssa ystävyyssuhteista. Juttelumme lähti käyntiin siitä kun toinen esitti, että "sulla on varmaan aika paljon kavereita?" ja vastasin "onko?".  Yleisesti meikä on aika sosiaalinen ja niin kuin tämä henkilö jatkoi "positiivisuus vetää puoleensa", on vaikuttanut mun elämässä paljon. Nauran ihan liikaa ja otan asiat aika rempseästi, ennen en ottanut.
MUTTA totuus on se, että kyllä mua raivostuttaa ihmiset, jotka eivät osaa pitää lupauksiaan. Tähän mainittakoon ihminen, joka joskus oli elämässäni, mutta ei sinne enää kuulu muutamien juttujenkin takia. Ensimmäiseksi, jos sovitaan, että toinen soittaa niin kyllä mää odotan että mulle soitetaan. Annoin noin kaksi miljoonaa kertaa anteeksi ja soitin itse, mutta ehei, muutosta edelliseen??? Niin... :))!)!)!
Kun päätin katkaista välit tähän ihmiseen aloin pohtimaan muitakin ihmissuhteita, miksi pitää väkisin yllä jotain mikä ei kestä? Tai tiiättekö kun ihmiset kasvaa ihan eri kukkaruukkuihin ja ei vain toimi? Näitä siltoja en kuitenkaan takana polttaisi, koska ehkä joskus tulee hetki jolloin ne kukkaruukut yhdistetäänkin erinäisistä syistä. Sitä en kuitenkaan siedä, että joku kohtelee mua kuin kiloa norsun paskaa, ei se oo ystävyyttä ainakaan meikän mielestä, buu sinä siellä joka teet näin!!!

(Kuva: weheartit.com)
ahaha. Toki meissä kaikissa on omat huonot puolemme, itse ruudun edessä tunnustan olevani myöhästelevä ja ehkä yritän päästä eroon siitä (ainakin yritän ensiksi projektia kynnet. MIKSI OI MIKSI MÄÄ PUREN NIITÄ YHÄ?) t. heikko persoona, luuseri, huhhuh. miinuksia minulle kiitsa!

aijun huonoja puolia:
- Kuulostan toisinaan tiuskivalta vaikka en ajattele tiuskivani, sanon vaan napsakasti, että "HAHHAA! Mitäs tuo tuollainen oli voooi että, urvo sinun kanssasi huhhuijaa"
- Hankin kiireitä ja en aina kerkiä nähä ihmisiä niin usein kuin haluaisin
- Huomaan usein myöhästyväni vähintään kymmenen minuuttia
- Puren kynsiäni, huomaamattani, jännittäessäni, katsoessani telkkaria, tylsistyneenä.... Lista jatkuu ja en osaa lopettaa!
- Harrastan sotkemista (onneksi kukkaan ei nää mun huonetta nyt oioi)
- Joudun hankaluuksiin ja oon nolo :))))))
- Tykkään sheikkailla kotona musiikin tahdissa typerän näköisenä ja olla sillain wohoowohoo, en kyllä tiiä oliko tää huono asia, mutta ainakin kuolisitte nauruun kun näkisitte sitä muuvinkia!
- Tykkään valittaa, valitan paljon, oikeasti!
- TYKKÄÄN HERKUISTA, tää oli varmasti huono asia mun keholle, voi parkaa, mutta oon alkanut tykätä myös tuosta urheilusta, vähän tasoittavaa siis.

saatte jatkaa listaa ihan miten haluatte! Joskus kun olin nuorempi, kaverini kertoi, että sillä ja muutamalla muulla oli ollut sellainen vihataan Aijua- kerho, ja siellä ne minusta pahaa puhuivat innoissaan välituntisin. Mua lähinnä naurattaa tommonen typeryys, mutta jos olisin yhtään heikompi ja ujompi olisi se ehkä voinut vaikuttaa jotenkin negatiivisesti.
Sitten mun hyviin ystäviin! Ne on kyllä parhaita ja parhaita. Joidenkin kanssa nähdään harvemmin ja unohdellaan puolin jos toisinkin soitella, mutta tiiättekö, se ei ole semmoista systemaattista "hupsiis taas 1010298838328919 kerran oho mitenkä sattuikaan", vaan ihan oikeasti tiiän että ne yrittää ja toivottavasti tietävät minunkin yrittävän!PUSPUS teille. Parhaita kavereita mulla ei oikeastaan oo, koska kaikki ovat omalla tavallaan parhaita. On mulla toki niitä, jeee ollaan yhdessä nyt ja nyt ja nyt ja nyt! JA se on on parasta, sitten on taas semmottii jotka asuu liian kaukana, että voisi aina nähdä ja semmoisia, jotka asuu lähellä, mutta joiden kanssa elämä menee tällä hetkellä ristiin (Nyt buuauksia elämällä kiitos, tai no jippii huutoja!)

(KUVA: Jenna) Meikä on vinkeenä jeejee bileet!




(Kuva: Meikä) Meidän herkkujuomaa!
(KUVA: meikää) Lauralle ja Mikolle herkkuja t. Aiju
(Kuva: MINÄ) arvatkaapa mitä tästä syntyy?!
MORO KAVRUT!

Sitten mun hyviin ystäviin! Ne on kyllä parhaita ja parhaita. Joidenkin kanssa nähdään harvemmin ja unohdellaan puolin jos toisinkin soitella, mutta tiiättekö, se ei ole semmoista systemaattista "hupsiis taas 1010298838328919 kerran oho mitenkä sattuikaan", vaan ihan oikeasti tiiän että ne yrittää ja toivottavasti tietävät minunkin yrittävän!PUSPUS teille.

ahhahaha ja tässä teille vielä minun ihana kuva!(Kulmakarvat falskaa, ei ne oikeesti oo tuommoiset epämääräiset!!) Oon siis Lumenen meikkiyhteisössä hieman antanut meikeistä palautetta ja sitten sieltä saa kaikkia kivoja tuotteita. Laitanpa teille kuvaa tuossa joku päivä. Nyt kuitenkin kiidän kohti unia, keksin hyvän aiheen mitä ens kerralla, joten pysykää kuulolla! Sunnuntaina paljastan lissää.

xoxoxoxxoxox

- AIJU

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti