torstai 14. kesäkuuta 2012

Väkevää multaa

Damdidamdidididamdidamdididamdiidamdididdamam. Kuuntelen täällä musiikkia Väkevää multaa levyltä. Tai no okei, en levyltä vaan myspacesta! Laulettiin tota repunpakkaamislaulua Cuminassa ja fiilistelin sitä retkeä tässä hieman.

Mulla oli tässä vähän aikaa sitten ne pääsykokeet. AA kaikkihan nyt haluavat tietää miten meni, niin, en osaa sanoa. Kokeet itsessään olivat tosi hauskat, tykkään puhua joten olin aika messissä, mun haastettelijat olivat kivoja. Miehestä tuli mieleen joku vanhanajan leffoissa oleva sheriffi ja naisesta semmoinen iloinen metsänhaltija. Oi, sillä oli mielettömän hienon väriset hiukset.

Tää nyt on varmaan vähän kuvapainotteinen postaus, sillä mulla olisi kyllä kerrottavaa vaan ei energiaa tai aikaa siihen. Yleisesti nyt voin kertoa, että oon vähän, hmm mikä olisi oikea sana, mustasukkainen?!? no ei välttämättä kyllä sekään, vaan siis! Mua harmittaa, että aluksi ollaan sillain JEE AIJU OOT PARAS JEEJEE, ja sitten kun tulee kuvaa kaikkien kanssa roikkuva neiti niin mut unohdetaan, tämä on epistä! Ja mua nyt harmittaa sen takia, että pojat tekee tuota niin usein, oon miljoona kertaa ollut se top kolmosessa oleva, mutta kun joku kiva tipu joka vähän lirkuttelee, tulee niin sitten on hyvä aika heivata mut ja olla sillain, ai kuka oot?! ja oon sillain, no kiitos. Ja sitten jos tipu ei olekaan niin kiva kun kuviteltiin niin sitten oon taas kyllä maailman kivoin ja siistein kaveri. MUN MIELESTÄNI, tämä on kurjaa käyttäytymistä, en mäkään heivaile mun kavereita sillain joo ei joo ei joo ei joo ei joo. Ymmärrän kyllä, että jos löydetään joku hauska ja jos pojat nyt innoissaan niistä tipuistaan, että jes mahdollinen tyttöystävä, niin siis se että haluaa olla sen kanssa enemmän, fine, totta kai mä oon iloinen ja onnellinen niiden puolesta. MUTTA siinä vaiheessa kun unohdetaan sitten lähes kokonaan ja pitkin hampain edes moikataan niin mun mielestä on kyllä jotain mätää?!?! En tiiä tajusitteko yhtään, mutta jos tajusitte, voisitteko ystävällisesti selvittää tätä käytöstä? Mua nimittäin oikeasti harmittaa  : )) joo harmittaa on oikea sana!

Oltiin syömässä hullun hyvää ruokaa edullisesti. Meikän limppari ja annos 14 e. Ah, Lehtipihvi, namanm.

"Miltäköhän tää maistuu!"
"MM, joo ihan hyvää namanm"
Tänne menkää siitä jee namnam ruokaa!
Mulla mansikka-vadelma jäätelöä, Kairitilla... En muista.

Tähän härpäkkääseen olisin tahtonut kiipeilemään
Tässä on liukumäki ja Kairit. Oikeasti, liukumäki!!
Kisu tykkäsi kengistäni

Kakkubuffet, voiko olla mitenkään maailman paras idea? Mä tahdon tonne ja joku saa tulla mukaan. Kuka haluaa liittyä seuraani? Otetaan ilmoittautumisia vastaan :))) 

Käytiin Hannan kanssa teellä ja nyt käyn lunttaamassa, että missä olimme.
Kakkua ja teetä (huomaattekos miten hyvin lunttasin!)
Hannalla vähän eri leivos
Mansikka-vadelma-valkosuklaa
Puilla oli kylmä

 Kairit joutui uhrikseni ja käymään kanssani urheilu-ostoksilla. Ostin uudet kengät ja vaatteita. Vitsi kun ne maksavat niin paljon, mutta ainakin uudet hienot tavarat!

Suomen paras karkkikauppa
 karkkikaupan sivuille  pääsee siis tuosta. Suosittelen tosi lämpimästi. Jos joku ei ole kuullut niin tänään, toistan tänään! on Late Night Shopping ja täältä saa ilmaiseksi kivan taidekatselu-elämyksen ja naposteltavaa. Menkää!! Minä en pääse, olen töissä :(! Toistan, MENKÄÄ!
aahahh muistattekos tämän? Miksi tuo imu-osa on niin pieni? Eikö se ollut aiemmin isompi?

Jos olisin jaksanut kirjoitella aikaisemmin niin olisin muistanut laittaa tästäkin, mutta nythän on mahdollisuus saada huippukokkien valmistamaa ruokaa. Tsekatkaa ja menkää ihmeessä, mä yritän saada vaivaiset luuni menemään tutkimusretkelle lauantaina tai sunnuntaina.
Mun isosiskolla oli myös synttärit joilla käytiin. Oli mukavaa ja hyvää ruokaa, sisko oli tehnyt ihan hullusti töitä! Arvaatteko muuten kuinka monta sisarusta mulla on yhteensä?!

Nyt mä lähden pukemaan ja harjaamaan hiukset. Voisin myös mennä pohtimaan, että pitäisiköhän nostaa kissa pöydälle ja sanoa ylempänä mainitulle (mies)henkilölle, että mitä ihmettä tapahtuu!
Mikä miehiä vaivaa - kuva! ps. huomaatteko mun hienon värjäyspaidan, käytän sitä kun yritän siivota, paino sanalle: yritän
Toivottavasti teidän päivänne ovat menneet hyvin!

- Aiju

4 kommenttia:

  1. Big baby pop!! Heheee moi :D

    Ps. SANO MUA JÄRKKÄRIKS TÄST LÄHTIE ;) Grauh :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tommi, mä sanon sua länkkäriksi tästä lähtien, PAM ! hähähähähhää

      Poista
  2. Aijuseni, joko olet nostanut kissan pöydälle (mies)henkilön kanssa?
    Potkaiset takapuoleen ja sanot ettei Aijua kohdella näin. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kyllä! Käytiin suhteellisen pitkä keskustelu ja selvitettiin samalla muitakin asioita. Eli hyvä boogie :) hahaha ei tarttenut onneksi potkaista, enkä mää varmaan olisi ylettänytkään, harmi.

      Poista