perjantai 24. elokuuta 2012

Inssi on...

MOROO TEILLE! t. heppa -98
Mun viikko on mennyt nopeasti ohi, tai no töissä hitaasti, koska oon ollut jotenkin tosi väsähtänyt. Tänään tein lisäselvitystä Tapiolalle mun onnettomuudestani töissä, saisipa se nyt tämän jälkeen poistua elämästäni (siis selvittely). Sunnuntaina ajattelin piipahtaa Fashion-kirpparilla, kivaa, vaikka kiirettä tässä onkin kun nään kamuja ennen lähtöäni ( : Mutta kohta mä oon takasin ja oppinut paljon uusia asioita.

Ootan tosi paljon koulua, koska tiedän tykkääväni tosta alasta ihan megana. Tyypit siellä on varmasti ihan huippuja joten.... Ei enää kauan.

Yksi asia mua harmittaa ja tästä teille kuvasarja siihen liittyen: 

Arvaatteko muuten mistä hyvästä kävin palkitsemassa itseni näinkin ruhtinaallisesti kuin jäädytetyllä mansikka-vanilja jogurtilla? 

Tosiaan Jennan synttäreillä oli huippu kivaa! Puhuttiin siitä, miten siistiä olisi jos saisi asua omanlaisessaan talossa. Jenna halusi ehdottomasti muuttaa sieneen, ei liene kovin vaikeaa rakentaa. Itse pohdin mahdollisuuutta hobittien kaltaisesti majoituksesta, tervetuloa sitten kylään vaan. Asutaan ku smurffikylässä konsanaan. Yritän piirtää teille jotain havainnollistavaa kuvaa, ettei teidän päässänne nyt vaan pyöri mikään jättitatti, jossa joku ihminen asuu. Niin, näätte sitten.

BBQ on ystävä
Tää ei ollut niin hyvää :(
Synttärikalu itse
Hankin myös itelleni tässä pari kelloa joita oon odottanut kuin kuuta nousevaa
Siinä kelloa meikän kanssa, hyvä kamukuva!
Ehkä huomion haluisin kisu ikinä, oi että! Tuitui.
Koska ens viikko on siistein viikko vähään aikaan niin jääköön kirjottelut sitten sinne. Tässä teillä vaan vähän tilanne katsausta elämääni huhuhuhu. Oi voi, voi, niin kuin työkamuni Antti veistelisi. Mua naurattaa tuo sananparsi niin paljon, että oon huomannut käyttäväni sitä itsekin, hankalaa kun viettää aikaa töissä suht samojen ihmisten kanssa niin tarttuu nää niiden letkautukset ja vetkautukset. Mitäs muuta oon saanut sieltä matkaani?!? Pitääkin selvittää itelle. Tänään postin kautta postille, kuinka tuttua puuhaa....!

sydän, Aiju

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti