lauantai 11. elokuuta 2012

Tässä elämä on

Tää viikko on mennyt vähän häslätessä. Oon kaatanut limpparit näppäimistölle, mikä hieman harmittaa, koska näppäimet välilyönti, 1, §, c ja d toimivat hiukkaisen huonosti. Limuhan oli alunperin kauempana koneesta, mutta kaadoin sen pizzalaatikolle, jonka kautta kaadoin ne limut näppäimille, hei hyvä Aiju sanon minä!

Toinen asia oli se kun mun olkanivel venähti viime viikon perjantaina ja sitten olen ollut saikulla tämän viikon. Se muuten oli kipeä, voin kertoa.
Kivoja asioitakin on sattunut ja tässä niistä vähän kuvaa. Mua harmittaa tosiaan vieläkin tää näppäimistö, nyyh :(

Sneppa oli kehittänyt oivan tavan laittaa kukkia!
Kynttilä ja Tupsun kakku
Ja vähän toista kakkua, Tuulin tekemä oli parempaa
Aika hyvää suklaata!
Ja tääkin oli namia
Jäädytettyä jogurttia, suosittelen
Ja tästä alkoi näppäimistöni kärsimys
Mikro + vaahtokarkit
Paisuivat, mutta ei se haittaa! Suklaata kehiin
Sanna näyttää mallia
Tehtiin myös mustikkapiirakkaa
Suomenlinnaan
"Jenna mene tonne rinkulaan niin mä otan kuvan"
Kirkossa oli riisiä
Tästä tunneli ei näyttänyt niin pelottavalta
Mun hiukset leimahtivat ihan uusiin säfääreihin
Nyt voisin vähän putsata karviaisia, sitten voisin jatkaa samoilla mainingeilla ja siirtyä huoneeseeni. Suomenlinnassa ollessani pohdin, että vitsi siellä on mainio miljöö kuvaajille kuvailla. AAA, ja näin muuten tuossa pari päivää sitten miten joku hääkuvaaja oli ottanut testikuvia veden alta, se oli niin kiva! Kelatkaapa veden alla otettuja hääkuvia, kuinka cool!

Vielä nauttimaan vähän tuosta ulkona mollottavasta auringosta, zauu!

<3, Aiju

2 kommenttia:

  1. Aijuuu, vähän varovaisemmin niiden näppäimistöjen kanssa. Ja vielä varovaisemmin itsesi kanssa ettet päädy sairaalaan ennen opiskelemaan lähtöä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. !!! No niinpä, mutta nyt nää näppäimet on ihan hyvässä kunnossa, kiitos Jeesus vaan siitä. Mää rukoilin, että ne parantuu! Ja en mää sairaalan joudu, ainakin pidän peukkuja pystyssä sille etten joutuisi...

      Poista