lauantai 29. syyskuuta 2012

BOOMTSIKATSIKA

Aloitan aina nää mun kirjoitukset monta päivää ennen kuin todellisuudessa postaan ne. Yritän kirjoittaa mahdollisimman hienosti ja paljon, en kyllä osaa kirjoittaa hienosti.... Paljon tulee sitten kuitenkin! Mua on tässä laiskottanut hieman tosi paljon, yritän tehdä epätoivoisesti kirjallisen viestinnän juttuja ja kohta takaisin niiden pariin... Torstaina lähdetään kohti Kuopiota, hei kivaa vihdoin mää nään Kuopionkin! Oon pohtinut, että hankkisin muutaman kartan (netti, netti, netti beibee), ja värjäilisin sitten paikkoja jossa olen ollut. Musta on kiva tietää mitä mä oon tehnyt. Mulla on myös projektina kuvakirja, ajattelin tehdä sitä tästä vuodesta ja vähän edellisistäkin. Semmoisista hauskoista hetkistä mitä mulla on nyt tässä ollut. Miksi sitten oon rajannut sitä noin? Koska musalinjan jälkeen mulle avautui tosi paljon juttuja ja jotenkin koen, että oon tässä opetellut vasta elämään ja no hyvää vauhtia oon etenemässä.

! Oltiin kampuksen kanssa tosiaan retkeilemässä Kuopiossa! Siellä oli nykytaidetta ja en oikein osannut muuta kuin hämmentyä. Tehtiin myös paidat, tai no tuunattiin niitä JA mun paitaan jäi toi sanomalehti kiinni!!! Se näyttää toisaalta aika siistiltä, mutta toisaalta taas toosi oudolta. Mun pitää vähän nyt miettiä mitä aion tehdä sille. TAI, ehkä TE voisitte ilmaista mulle mielipiteenne, mitä mä teen tolle? 
Valkoiset on paperiaa!
Katoavat kuvat

Tämän lisäksi siellä oli seminaari, transuja jaaaa sitten taidetta! Tykkäsin yhdestä taideteoksesta, jossa taiteilija sulatti jäätorsoa ruuminlämmöllään seisten lasisessa (mää luulen, että se oli lasia, saattaa olla muoviakin) purkissa! Tsekatkaa Heather Cassils ja Kris Grey.  Pointtina nyt oli lähinnä se, että olin yllättynyt kun huomasin pitävänikin näistä kummallisista taideteoksista.

Nyt oon juhlinut mun synttäreitä mm. syömällä ja syömällä. Katoin myös Hairin mikä oli kerrassaan outo musikaali enkä oikein tiennyt miten olisin suhtautunut siihen. En oikein pitänyt biiseistä, mun mielestä ne oli tylsiä!

Mulla ei ollut nyt mitään ihmeempiä mielessä, kuullaan!



sydän, Aiju

2 kommenttia:

  1. AIJULLA ON VIIKSET!! =D

    Haastoin sut...
    http://sillysali.blogspot.fi/2012/11/haasteeseen-on-vastattava.html

    VastaaPoista
  2. !! Mää otin kantaa tähän Movemberiin, vai mikä tää on?!?!

    VastaaPoista