sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Missä Herran Henki on, siellä on vapaus

Aluksi voisin sanoa, että rakastan asua Jyväskylässä. Tää on ihana paikka, koska mun suurin ongelmani on lähtisinkö lenkille, lukisinko Raamattua vai keksisinkö jotain muuta. En tiedä haluanko täältä ollenkaan pois. Kattelen tässä kuvia puhelimesta, jotta muistaisin mistä halusin teille kertoa.

1. Oltiin koulun kanssa retkeilemässä vähän Järvilinnassa, joka oli hieno hyvin vanha talo. Mestassa esiteltiin taideteoksia ja kerrottiin historiasta. Tässä vähän kuvia sieltä:

Hintaa on :D

  2. Olin tosiaan tuossa kipeänä, ei ollut kivaa. Jotenkin nyt on ollut liikkeellä inhottavaa nuhaa, jossa mukana on kipeä kurkku ja vuotava nokka. WOHOO!

Tältä näytetään kun itkettää nuha

Voi esitellä vessapaperirullaa josta riittää nenäliinaksi!
Ei tartte harjata hiuksia, koska parempi lisätä itsesääliä "hiukset huonosti yhyy"
Sitten on PAKKO syödä lohdutukseksi!
3. KORTTI SAAPUI!!! NYT OODIA KAMUT!

OTOS: 1200...
Kävin muuten myös hankkimassa passin. OI, mulla on töyhtöhyyppä -kuva siinä, ehkä mää näytän sen teille sitten joskus, tai en! MUTTA tämä tarkoittaa sitä, että MANCHESTER oot mun sydämessä kohta, oi että!
:))) <---- voitte siis nähdä miten mun leuan alle on kertynyt tän nuhan seurauksena ylimääräistä nahkaa! Vitsin nuha ja herkut. En kuitenkaan kadu!

4. Sitten parasta! Nimittäin YLISTYSLEIRI, AAMEN, VOI VITSI!

Oon niin kiitollinen tästä siunauksesta mitä Isä mulle oli järkännyt. Sain jakaa automatkan ihanien Jumalan lasten kanssa. Voi että, pariskunnat Räty ja Sillanpää viihdyttivät mua. Ja näille molemmille pariskunnille Jumala oli suonut oman prinsessan, voi että. Hengailin siis Pyhän Hengen autuudessa koko matkan alusta loppuun. huhhuh.

Leirillä sain nähdä paljon ihania, siunattuja ja rakastettuja Isän omia rakkaita lapsia, meikän perhettä. Miten iso se jo onkaan! Oon kiitollinen kaikesta mitä Jumala anto mun nähdä ja miten paljon meidän näyt saa kasvaa. Oon kiitollinen myös siitä, että mulle näytettiin, etten oo väärässä paikassa, vaan ne kaikki asiat jotka oon kuullut on Iskä laittanut myös toisten sydämille.

Oon jotenkin niin siunattu. Tän lisäksi mun huoneessani asusti kerrassaan ihania nuoria neitejä, jotka tulee olemaan tosi vahvasti Jumalan käytössä. Tuolla leirillä oli niin paljon, niin tulisia, niin rakastettavia ihmisiä. Se on hyvä ympäristö kasvaa, saada ja antaa.

5. Mitä muuta?

Huomenna pitäisi järkkäillä vielä ANTI festivaaleille lähtemistä. Meikkis soittelee busseille ja eiköhän sieltä tule jotain kivaa. Ensi viikolla ollaan luokan kanssa retkeilemässä, retkeily elämää siis ja ajattelin käydä kotona, koska pitää palauttaa kirjoja kirjastoon. YHYY.  Tekemistä riittää ja oon jotenkin niin vedossa, niin vedossa.

Parasta kuitenkin on, että mulla on hienoja ihmisiä siellä luokassa ja ne on tosi inspiroivia. Saan joka päivä katsoa miten niistä ihmisistä loistaa luovuus ja kyky saada asioita aikaiseksi. Helppohan meikän siinä ilmapiirissä on hengailla!

Nyt kuitenkin menen nukkumaan, Olkaa siunattuja!

sydän, Aiju

4 kommenttia:

  1. En malta odottaa että tuut tänne! On jo vähän ikävä kaikkia tyyppejä siellä! ja ihanaa, että viihdyt siellä Jyväskylässä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Meikäkin oottaa ihan tosi paljon sitä kun pääsen sinne hengaamaan, huippua!! Liput on sähköpostissa ja varmaan tulostan ne kun pääsen kotio!

      Poista
  2. :) soitellaan hei joku päivä Aiju! Haluun kuulla lisää! Parhaita kuvia sulla:D t. Johanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ollaan kuulolla ja koodeissa! :) Kuvat on huippuja ja pittää itelläkin tätä kalenteria koossa kun tietää mitä on tapahtunut ja missä, hahahaa ;D

      Poista