perjantai 30. marraskuuta 2012

Eikö vieläkään suklaata?

SUKLAASUKLAASUKLAA, mikä ihana tekosyy! Taisin luvata viime kerralla, että saatte uppoutua suklaan maailmaan tässä kohta? Huomasin kuitenkin napanneeni tosi paljon kuvia, joten tänään kun niitä katselin päätin, että teen teille viimeistään ensi viikon alkuun kattavan kertomuksen suklaasta ja eri valmistajista + sekoitan suklaamössöä vähän lisäjutuilla, ettei postaus jää vain "tässäpä tiedät tästä".  Mulla on myös tuossa luonnosteltuna tekstejä asioista joita oon tässä miettinyt ja oppinut mm. Järjestyksenvalvojan peruskurssilla. Jotta ette kuitenkaan ihan pety niin laitan pari kuvaa, jotta näätte mistä on kyse! 
Fazer + uutta Geishaa
 
Täytyy myös vielä kertoa näistä mun kohelteluista. Lartsina meikä päätti uudistaa meidän autoa ja törmätä tolppaan kun peruutin, heippa peili, ei sinua siellä vasurilla tarvita! Sunnuntaina taas puttasin tyytyväisenä teelasin mikroon, ei muuten mieleeni tullut, että kultaus saattaa aiheuttaa jonkinlaista säkenöintiä mikrossamme. Maanantaina taas... no. Haukkasin kynää ja sitten lohkesi hammas. Mä voisin sanoa, että tää on jo tosi säälittävää, mutta no, tiedätte meikän. Pään voi laittaa kainaloon ja sitten menoksi!
:(( Meidän tiemme erosivat
Odotan mielenkiinnolla tulevaa joulu-kevättä, harkkaa ja töitä ja kaikkea muutakin. Ainaisprojektini - lopeta kynsiesi pureskeleminen - ei ole vieläkään ottanut tuulta alleen, vaan napostelen käsiäni kuin sipsejä sipsipussista (okei, tuota teen ehkä liian harvoin, mutta saitte pointin). Monet kysyy, että eikö sormiini satu? Totuus on se, että ei, ei tunnu missään, voin pistellä nämä suuhun ja jyystää hyvin paljon ennen kuin alkaa tuntua edes vähän. Välillä kynsistä ei näy valkoista osaakaan ja sitten syön kynttä päältä, ällöttävää? Tiedän tunteen, mutta itsehillintäni tämän asian suhteen on täysin olematon, vaikka muuten pystynkin pitämään pääni. Yritän kehitellä itselleni motivaation lähdettä, mutta ahhahaaa eipä oo löytynyt, puuh. MUTTA oon kuitenkin päättänyt, että viimeistään ensi syksynä, mulla on kynnet. Yritän kehittää tässä motivaatiota jostain, :D

MUTTA, olipa meikällä vielä vähän kerrottavaa, niin kuin yllä mainitsin, oon ollut Järjestyksenvalvojan peruskurssilla! Se kuuluu yhteen meidän kurssiin ja on ollut tosi mielenkiintoista. Ollaan harjoiteltu pampulla lyömistä, pitoa, maahan rämäyttämistä, ylös heijaamista, kääntämistä, rautoihin laittamista. Voisin suositella tuota kurssia kaikille, se on nimittäin oikeasti mielenkiintoista. Saattaa myös johtua siitä, että mun kurssikamut on niin huippuja, että niillä riittää kysymyksiä, joten keskustelu ja esimerkit käyvät vilkasta lentorataa tunneillamme. Koe meillä oli torstaina ja tiiän, että mokasin joissakin jutuissa, muttaa..... NO ensi viikolla saadaan tietää, että menikö koe läpi vai pittääkö uusia. Mä niin niin toivon, että pääsin läpi, mutta jos en niin käynpäs sitten uusimassa.

Muita asioita joita tähän hätään keksin, on se, että oon taas Helsingissä. Maanantaina aloitan työt ja sitten tammikuussa harkka, odotan niin niin innolla! Jos joku tuntee kaihoa siitä ettei olla nähty vähään aikaan, laita viestiä niin otan yhteyttä (tai jos sää otat jotenkin fiksusti yhteyttä niin mun ei tarvitse kuin vastata, että ok!). Kalenteriani oon varaillut jo hieman, mutta maaliskuuhun asti aikaa, että eiköhän sieltä tilaa löydy!

Lumista viikonloppua odotellessa, oon niin onnellinen, että toi myrsky on ulkona ja minä sisällä.
Kultasuklaan valkosuklaa-salmiakki, suosittelen ;)!




sydän, Aiju

2 kommenttia:

  1. Toi Fazerin uusi geisha suklaa oli pahaa. Saatiin siis siitä jo joskus syksyllä maistiaisia kun Tapion äiskän tuttu on fasulla töissä :D

    Jos kalenterissasi on tilaa niin mun synttärit olisi joku joulukuun lopulla tai tammikuun alussa, ennen joululoman loppua kuitenkin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ! Mun mielestä se oli ihan hyvää, tykkää toisaalta tummemmastakin suklaasta!
      AA mullakin on kamunamu Fazerilla, tiiätkö millä puolella teikän tuttu on? :)

      HEI KIVAA, ilmottele päivä niin sit mää lennähdän sinne. Kivaa kun on paljon synttäreitä!

      Poista