sunnuntai 6. tammikuuta 2013

...

! Tällä hetkellä elän superhyperhektistä aikakautta elämässäni, oon tekemässä paljon ja paljon asioita, tulevalla viikolla posahtaa pitkähkö päivitys, jossa kerron taas, että mitä olen puuhannut! Yleisesti on ollut ihanaa, mulla on ollut kiva Joulu ja uv:n vaihdos. Oon nähnyt kavereita liian vähän, tehnyt paljon ruotsin läksyjä ja muita läksyjä, lainannut vinopinon kirjoja, jotta voin tehdä esseitä ja kaikkea muuta mukavaakin on mahtunut matkaani. Tästä esimerkkinä ystäväni Kairit, joka kävi hieromassa meidän perhettämme täällä kotona, ai että. Kairit opiskelee kiropraktikoksi Walesissa ja saimme sitten nauttia harjoittelusta joita täytyy hierontaa tehdä ;)! Käytiin Jennan kanssa syömässä ja eipäs oltu nähtykkään piiitkään aikaan. Jenna on huippu ja teinpä tyttärelle siistin lahjan!

Huomenna mulla alkaa harkka ja odotan sitä innolla. Pitäisi varmaankin siis hilppaista nukkumaan, tai muuten harrastan töttöröötä huomisen päivän.

Meikä rullaa etiäpäin!
Huippua viikon alkua !

sydän, Aiju

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti