sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Heippa!

Tänään mä oon pyhittänyt päiväni mun kaikista rakkaimmasta rakkaimmalle.

Mulla ei olisi mitään ilman Sinua. Sä nousit siksi, että halusit jakaa jokaisen hetken, jokaisen minuutin ja sekunnin, mun kanssa. Kukaan ei ole ikinä voinut rakastaa mua niin kuin sinä, eikä kukaan pysty siihen tulevaisuudessakaan. Sä oot mun elämän suola, vesi, happi ja mun koko elämäni. Ilman sua ei mun elämällä olisi mitään merkitystä. Sun vuoksesi mä voisin vaikka kuolla.

Riitta Honkavuo-Rönnqvistin sanoilla:

IKUINEN

Sulle soikoon ikuinen ylistyslaulu
Olet kruunattu nyt ja ainiaan
Pyhyydessä hallitset, valtakuntas ei horju
Suunnitelmas toteutat Sä päällä maan

Kuningasten kuningas
Jeesus, Kaikkivaltias
Suuri Herra taivaan, maan
Uskollinen ja Vanhurskas

Morsian ja Henki sanoo: tule Herra, tule Jeesus



weheartit.com
Ja kyllä, tämä oli rakkauskirjoitus. Minä rakastan Sinua Jeesus <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti