perjantai 3. toukokuuta 2013

aaaaluette - tai jotenkin niin se meni...

Otsikolla viittaan lähinnä siihen hauskaan lauluun, jota lapsena laulettiin kurkutsuorina. En muista millään mitenkä ne sanat menivät, mutta eipä kai tuo haittaa, jos nappasitte kuitenkin mitä kappaletta tarkoitan.

Mua on naurattanut suunnattomasti hakusanat joilla tänne on löydetty. En tiedä aina pitäisikö itkeä vai nauraa, mutta paras on ehdottomasti "hänestä tuli kaivosnainen" ja sitä muistelen innolla.
Ärärärär sanoo pelottava meikä karhuna, ärärärär!

Tällä viikolla oon tehnyt taas (tai ainakin kuvitellut tekeväni) koulutehtäviä. Mun koulu on mennyt ihan suhteellisen hyvin, mutta jotenkin mua laiskottaa hirveästi enkä jaksaisi tehdä mitään muuta kuin völläillä. Mun suurin hauskuuteni viime päivinä on ollut sängyssä makaaminen ja varpaiden heiluttelu. Ensi viikolla se ei onnistu enää niin hyvin, koska meikällä on töissä aamuviikko eli pittää olla pirtsakkana (tai no ei tarvitse) työpaikalla seittemältä. Positiivista siinä on kuitenkin se, että pääsee aikaisemmin pois ja toivottavasti paistaa aurinko!

Olin tuossa yksi päivä Lindexillä ja olette varmaan katukuvastamme bonganneet sen ihan törky makeen mekkosen? Tarkoitan tätä näin itse sen sinisenä ja olin hyvin myyty. SIINÄ ON TASKUT, oikeasti, mikä käytännöllisyyden multihuipentuma. En oo oikein ikinä ymmärtänyt, että miksei mekoissa ole taskuja, koska kyllä mä ainakin tunkisin vaikka mitä sinne. Sitten pitää kuljettaa pussukkaa sun toista mukana ja olisi kivaa välillä vaan olla rentoheikkinä ilman mitään kummempia rollotuksia mukana. Kun oon jossain vaiheessa enemmän rahoissa säntään kauppaan ostamaan tuon ja se soppii hyvin yhteen mun kivojen korkkareidenkin kanssa. Kadut ovat tässä houkutelleet mua laittamaan jalkaani muutakin kuin nuo vuorelliset tossut.
Joillakin on silmät selässä, meikällä yksi on suussa, ahdasta on
Ehkä mun pitäisi opetella suojelemaan itteäni itteltäni?
Mun elämässä ei ole nyt tapahtunut sen kummoisempaa, mulla on hirvittävä ikävä Savate formea, joten pitääkin ostaa kortti, että pääsen taas treenaamaan huippu iskuja, joilla suojelen itseäni, ahhaha. Pidin juuri eilen paitaa jossa on Aku Ankka ja kolmoset. Kuvassa Aku toteaa, että hänellä on upeat lihakset ja pojat nauravat "ahaha nuo herneet vai", johon minä samaistun täysin. Kiitoksia vaan pikkusiskolle kun meikä tyytyväisenä vähän kasvaneisiin käsilihaksiini saan vastakaikuna "ahahah, eihän täällä ole mitään". :D::DD OLET VÄÄRÄSSÄ, KYLLÄ ON! Olipa paljon naurua tässä osiossa, mutta sitäpä meikän elämästä ei kyllä yleensä puutu!

Nyt taidan painella nukkumaan, koska huomenna tehdään Siinan kanssa hieman tehtäviä valmiiksi, niin että yksi kurssi lisää plakkarissa + iltapäivällä menen meidän pastorinnan baby showereihin, en oo koskaan aiemmin ollut joten jännää! Mitäköhän pukisin päälleni?!
Mikä nykyajan purkkia vaivaa, ei tuu hyviä palloja ei!
Heiputirallaa,

Aiju

2 kommenttia:

  1. EIkä! Mulla on tuo sama hamonen valkoisena! Ostin sen muutama päivä sitten, ja Marillakin on sama hamonen valkoisena.

    Hankit tuon sinisenä,niin painellaan kaupungille pitsimekoissa eiks joo?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. !! SE ON NIIN HIENO, äiti juuri tänään muistutteli meikää, että "mene nyt ennnen kuin ne loppuu", eipä mua kyllä niin paljoa tarttenut edes muistuttaa, muistan kyllä ;)

      Poista