maanantai 20. toukokuuta 2013

Auau

Tässä eräänä päivänä töissä nautin onnellisena olostani kun yhtäkkiä nasautin alaselkäni. Nyt siihen koskee ja toivottavasti tämä menee hyvin nopeasti ohi, sillä en pidä tästä tunteesta ollenkaan.
Edellisen päivityksen jälkeen oon mm. aloittanut budjetin alusta yhden virheen takia ja yrittänyt selvittää muita tehtäviä, joita tällä hetkellä tässä itseasiassa välttelenkin.

Mua ärsyttää kun en oo päässyt liikkumaan ja eipä tänäänkään hirveästi liikuttu kiitos selkäni joka ei anna oikeastaan periksi.

Muuten oon kyllä taas ihan menossa ja tekemässä kaikkea siistiä. Jumala liikkuu voimallisesti ja oon saanut nähdä ihania ihmeitä ihmisten elämissä, sekä yliluonnollistakin huolenpitoa. Oon onnellinen, että oon päässyt näkemään kaikkia näitä asioita, mutta oon päättänyt vakaasti rukoilla samanlaista Azusa-kadun tapaista herätystä (siitä jossain vaiheessa myöhemmin)... MUTTA mun pääasiani tässä päivityksessä nyt olikin, että mun elämäni heittelee iloisesti suuntaan ja toiseen, nyt suuntana on se, että syksyllä mun asuinpaikkani on toinen, opiskelen ja teen kaikkea muutakin jännittävää.

Mun Isäni on ehkä maailman jännittävin olento ja mun reittini on suora, mutta välillä mutkien kautta voittoon t. tottelematon nuorikko.

"I'm awed by Your beauty, lost in Your eyes
I long to walk in Your presence like Jesus did
Your glory surrounds me and I'm overwhelmed

I'm not afraid
I'm not afraid

Show me Your glory, show me your glory, my God
Show me Your glory, show me Your glory

I long to look on the face of the One that I love
Long to stay in your presence, it's where I belong" - Jesus Culture, Show me your glory


<3, Aiju

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti