keskiviikko 15. toukokuuta 2013

! : )

Kivaa kun käytte noin usein vilkuilemassa meikää täällä! Mulle ei kuulu mitään uutta, paitsi oon mennyt naimisiin!
Huomatkaa kaunis hymyni
Eeeen tiedä oonko monelle kertonut tästä suhteesta, mutta jotenkin heti kun kohdattiin niin asiat vaan loksahteli kohdalleen. En ite ainakaan oo aina ollut mitenkään iloinen sitoutumisesta ja tiedän, että toinen puoliskoni on ollut aika usean ihmisen käsittelyssä, mutta mun seurassa tuo on kyllä ihan ainutlaatuinen yksilönsä! Ollaan seurusteltu noin hmm, kohta puolisentoista vuotta ja arki menee miten menee, ylämäkiä ja alamäkiä. Alamäistä saa kuitenkin vauhtia ylämäkeen eli ehkä on hyvä, että on niitäkin.

Miksi hiljaisuus? En oikein hirveästi jaksa jakaa asioitani ihmisten kanssa, mutta nyt kerrankin ajattelin olla lojaali. Tää meidän suhde on ollut myös aika hankalaa ajoittain, koska välillä on käynyt niin, että "Eipä ole aikaa sinulle" tai "Oon nyt aika varattu, mutta katellaan muutamien kuukausien päästä".  On myös toki pitänyt miettiä, että mikä tää meidän juttu oikeasti on, onko se varteenotettava vai kannattaako vaan viskata hanskat tiskiin. Ite oon ainakin meinannut monta kertaa heittää lapaset vuorelta alas, mutta jotenkin tuo toinen on nyt vaan jäytänyt lihassani niin kuin tikku! Ei sitä ole niin helppoa unohtaa toista, jos on sitonut niin paljon iloja ja suruja yhteisiin hetkiin. Tuossa viime viikon puolella sitten meikä päätti, että nyt tai ei koskaan ja tässä sitä sitten ollaan. Aika paljon matkaa on vielä edessä, mutta eiköhän siitä selvitä kunnialla loppuun asti.

Ainiin ja saatte myös vihdoin nähdä kuka tämä suloinen sulhoni on:
Todelliset tunteet?
Okei, tää oli taas tätä mun suoranaisen hauskaa huumoria, jolle nauran ite niin, että naama repeää. Oikeasti teen tätä iänikuista projektiani PK-yrityksen budjetointi ja raportointi kirjan kanssa. Tää tehtävä jäytää mun sieluani enemmän tai vähemmän ja toivon hartaasti, että se kuolee pois. Mulla on enää niiiiin vähän jäljellä, mutta oon kuin puristettu appelsiini, jossa ei oo enää mitään nestettä. (Kuiva tyyppi!)

Koska kello on aika paljon ja mulla on huomenna aikaisin töitä ja oon luvannut tehdä yhden kakkusenkin loppuun, niin nyt taidan mennä unille ja toivoa edelleen, että joku ihmeellinen tuulenpuuska nappaa tuon tehtävän ja tekee sen mun puolesta niin, että saan opintopisteet ilman loppurehkintää. Unelmissa varmaan, mutta sen takia meikä nukkuukin!

Ottakaa kaikki irti tosta auringosta joka vilkuttelee taivaalta, meikä tekee koulutehtäviä ja on töissä...

sydän täynnä rakkautta (ahahhaha, huono vitsi), Aiju

4 kommenttia:

  1. Aijuuu! Mä olin hetken kyl sillai what, mut silti tiesit että tässä on joku juju ;) <3

    mare

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ahaha :D voin kuvitella! Mua nauratti toi niin paljon, mutta oikeasti, toi kirja roikkuu mussa (tai mä siinä)

      Poista
  2. Ihan loisto postaus! Ton määrityksen mukaan, mäkin olen jo naimisissa, nimittäin oppparini kanssa :D Haa, luin tuosta heittää lapaset vuorelta ekaks et heittää lapset vuorelta XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. !! Sä oot siis siirtynyt moniavioisuuteen, haaremi tiedossa? Jos täällä muut ei nukkuisi nauraisin ihan törkeästi tolle, tosin tuo lause saattaisi lipsahtaa suustani ärsyttävien lapsien kanssa vuoristoseikkailulla "joo heitetään nää menee..."

      Poista