sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

Tralallalalaa

Itku pitkästä ilosta vai mitenkä se menikään?!?

Oon pitänyt hyvän breikin ja tauon, jonka aikana oon mm. tehnyt töitä ja yrittänyt tehdä läksyjä. Mua oksettaa kaikki esseet mitä mun pitää vielä tehdä, mutta eiköhän tää tästä, huoh.

Mun elämässä tapahtuu kaiken aikaa kaikenmoista, kirjoittelen asioista kun mulla on läksyjen osalta enemmän aikaa. Tänään kuitenkin huvitti kun olin seurakunnalla pitämässä lapsista huolta. Sain ihanan huutomyrskyn aikaan kun en antanut meidän pikkuruiselle naperolle kynää ja totta kai toinen naperoista päätti yhtyä tähän huuto mytäkkään. Huomasin kuitenkin, että on siistiä, että laulaminen toimii myös hiljentämisessä ja sainkin ipanat rauhoittumaan. Jes, hurraa meikä!

Tämä oli tälläinen supernopsalyhyt päivitys, koska nyt kiidän taas, katellaan elokuussa uusista maisemista elämää ja ympäristöä ;)

sydän, Aiju

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti