maanantai 5. elokuuta 2013

At the cross

Välillä elämä tuntuu olevan sellaista, että se heittelee paikasta toiseen kuin tuuli hattua. Tuulihatut ovat muuten aika oivallinen herkku, tuli tässä jotenkin mieleen tietyistä sanoista, hah! 

Mun elämäni tuntuu tällä hetkellä majailevan enemmän ulkomailla kuin Suomessa. Oon huomannut myös, että mun ystävät on tosi liikkuvaista sorttia, mistäköhän löydän ne seuraavan kymmenen vuoden sisällä? Toisaalta eipä tässä ole hätiä mitiä, kaikki järjestynee aikanaan kuitenkin oikein. Toisaalta mua mietityttää hyvinkin usein, että mitä se ulkomailla olo oikeastaan ihmisille saa antaa, miten ne ihmiset muuttuvat ja onko se ulkomaille lähtö semmoista, että meidän tiet tulevatkin eroamaan. Suurimman osan tulen kuitenkin tapaamaan vielä taivaassa, että eipä siinä suurempaa surua, mutta entäs ne jotka eivät tulekaan samaan paikkaan? 

Oon tajunnut miten mun tiet ovat lähteneet toisille reiteille monen ihmisen kanssa. En oo kuitenkaan valmis tinkimään Jeesuksesta tai siitä sanasta mitä mun on tarkoitus julistaa. En myöskään ole valmis tinkimään rakastamisesta ja välillä mun täytyykin muistuttaa itteäni siitä, että mä en sitä pelastamisen työtä ihmisessä tee, vaan se on ihan joku muu mua korkeampi ja parempi. Joku joka kuoli mun puolesta ristillä. 

"At the cross I bow my knee 
Where Your blood was she'd for me 
There's no greater love than this 
You have overcome the grave 
Your glory fills the highest place 
What can separate me now" 
- At the cross, Hillsong

Olin tässä yksi päivä mun aivan ihanan seurakuntalaisen luona juhlimassa baby showerissa. Voi että! Sain nauttia ihanista tarinoista miten Jumala on vaikuttanut ihmisten elämissä ja se hyvyys mikä Isässä on, koskettaa mua aina.  Onneksi pääsen vielä jossain vaiheessa katsomaan mun Isääni suoraan silmiin, jee! 

"When the oceans rise and thunders roar
I will soar with You above the storm
Father you are King over the flood
I will be still, know You are God"

- Still, Hillsong

sydän, Aiju

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti