tiistai 24. syyskuuta 2013

I don't wanna go to sleep nannanaaa

Meidän keittiössä on ihmisiä, tai ihminen, en tiedä kuka koska kuuntelen, luulenpas että siellä on ranskalaisia. Mun huoneeni hyvä puoli on se, että voin kurkistella oven silmästä ketä keittiöön on menossa, harmi että sinne ei näy. Ei tämä kyyläily saa kokea täyttymystään. Oikeasti en kyylää, täällä on sen verran ohuet seinät, tai mun naapurit on niin meluisia, että erotan ne kyllä niiden äänistä.

Mun elämääni kuuluu ihmettelyä ja pohdintaa. Mulla on paljon pohdittavaa ensi keväälle koulun suhteen ja muutenkin elämälle täytyy alkaa miettimään jotain suuntaa sillä koulu taipaleeni alkaa uhkaavasti lähestyä viimeisiä etappejaan. Toisaalta, ehkäpä intoudun tekemään maisterin paperit tai kenties jopa ihan uudenlaisen tutkinnon? Who knows...

Mun Tukholman reissuni oli erittäin onnistunut ja käytiin tätini kanssa kiertelemässä paikkoja aika paljon. Myös rahojen tuhlailu kuului suunnitelmiini ja ostelin niin sitä kuin tätäkin. Laitan kuvia joskus, kun olen saanut aikaiseksi muokata ne haluamaani muotoon. Kuulostaa siltä, että kuvat menisivät jonkin kovan kuvanmuokkaus jupakan läpi, mutta ehei, hieman parantelen niitä haluamaani muotoon.

Ruotsiin kuuluu kuitenkin tosi hyvää ja elämä menee täällä eteenpäin mallikkaasti. Mun seurakunnallani on 29.9 alkaen mahtava herätyskonferenssi ja harmittaa tosi paljon, etten pääse mukaan. AINIIN, mulla on kohta synttärit ja meillä on paljon juhlia tällä kyseisellä viikolla, myös toinen kaverini pitää juhlansa samanaa päivänä kuin minä, joten mikäs tässä, hauskaa sanoo meikä! :D

Mulla on 7 loppuun asti tekemätöntä luonnosta, joten ehkäpä kirjoittelen ne teille valmiiksi tässä jossain vaiheessa. Nyt kuitenkin lähden tekemään keksejä, jotka ovat kuulemma maailman helpoimpia, jos ne onnistuvat hyvin laitan teille ohjeen ;)

sydän, Aiju

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti