lauantai 21. kesäkuuta 2014

Elämässä ei pääse taakse

Heippa!

Kesä kukoistaa märkyyttä ja kylmyyttä, kun minä kahlaan läksyjen valko-mustassa maailmassa. Tämä aihe jatkuu varmaankin hamaan tulevaisuuteen, sillä niin paljon minä pohdin uusien asioiden opettelua, ja valitettavasti läksyt ovat osa niitä toiveita.

Tällä kertaa olen kuitenkin päässyt uuden rotkon äärelle ja päätynyt pohtimaan titteleitä. Meidän ihmisten elämissä niitä kun tuntuu olevan jos jonkinmoista, voit olla äiti, isä, ukki, mummi, työkaveri, kaveri, ystävä, tuttava, puolituttu, naapuri, kaverinaapuri, tyttöystävä, kihlattu, leski, kuollut... Näitä kyllä löytyy jokaisen tarpeeseen ja tässä samalla on itsekin joutunut pohtimaan, mitkä näistä nimikkeistä ovat minulle niitä, josta minut tunnetaan?

No naimisissa en ole ainakaan, mutta olen silti päättänyt hankkia havittelemani safiirisormuksen. Voi sitä onnen päivää kun sormus korostaa kauniita nakkisormiani. Mitkä nimistä ovat tällä hetkellä sitten olennaisemmat elämässäni? Voisin sanoa, että ehdottomasti ystävä, työkaveri ja koululainen, ovat ne top 3 listassa jotka tässä elämässäni pyörivät nyt päälaidallisena.

Mikä on sinun listasi? Miten se sinut määrittelee vai määritteleekö lainkaan? Tunnetko, että "titteli" määrittelee sinut, ilman omaa lupaasi?

Näitä kysymyksiä minä olen käsitellyt enemmän ja vähemmän punnertaessa salilla naama punaisena kuin tomaatti aurinkolomalla Espanjassa.

Nyt pitää mennä nukkumaan, koska huomenna River Helsinki seurakunnassani kokoonnumme mahtaviin sunnuntaikokouksiin. Tervetuloa 9.30 (engl.), 12.00 (suom.) 16.00 (suom+engl.)

<3# Aiju

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti